ponedeljek, 24. januar 2011

9. dan: Guerguarat - Bou Lanouar (prečkanje meje)

Informacije SMS Kekci ( vse po našem času ):

NEDELJA 23.01.2011

Ned. 10.28: Zaglavili smo na meji, ampak tako pač je. Kolona je kilometrska, meja se zapre ob 18h, verjetno danes ne bomo šli čez. Puščava, vročina, sonce, pesek. Dolg dan bo.

Ned. 15.59: Mi smo že skozi, zdaj gremo do kampa. Par dni bomo brez GSMja, če pridem do neta, se kaj javim.

PONEDELJEK 24.01.2011

Očitno jim satelitski telefon funkcionira!!

Pon. 14.59: Po prekrasnem bivakiranju pri dunah sredi puščave, množično obkroženi z vojsko, smo na poti proti Banc d'Arguin parku, kjer bomo bivakirali na plaži. Smo brez GSM signala, interneta in wc-ja. Puščava vabi. Včeraj zvečer smo bili končno vsi slovenci na kupu. Se oglasimo iz glavnega mesta. Zaenkrat še nismo naleteli na restavracijo. Tankali smo komaj s kanto in lijem (traktorjem). Zdaj pa je prava Afrika. Danes je oblačno in še ne preveč vroče. Včeraj so nas potegnili iz peska.

( Toliko v vednost. Očitno bo nekaj dni brez komunikacije, ker ne bodo imeli signala. Če bo kaj novega, takoj objavim. Mogoče se pa sami oglasijo na blog, ko/če pridejo do interneta. )